X

X

1 sep. 2010

Äntligen fri!

Har suttit instängd i ett rum utan fönster nästan hela dagen idag då jag har varit på utbildning genom jobbet och det har känts riktigt jobbigt att sitta still så mycket. Efter att ha kommit hem nu på kvällen bytte jag raskt om och begav mig iväg på en promenad i kvällssolen tillsammans med Maken. Det var helt underbart vackert över sjön i solnedgången men det känns att det börjar bli höst så nästa promenad så åker de tunna vantarna på. Hade fortfarande lite ont i halsen när jag vaknade imorse men nu under dagen har det inte känts alls så jag hoppas, hoppas, hoppas att det är borta till imorgon. Skulle så gärna vilja kunna köra ett pass löpning + styrketräning som vanligt men förmodar att det klokaste kanske skulle vara att ta det lite lugnare än så...

Det som är kvar att göra idag för att jag ska kunna gå till sängs och läsa ut min bok med gott samvete är att först köra dagens bålövningar och pilatesbollen väntar på mig i TV-rummet så det är väll bara att sätta igång då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!