X

X

9 sep. 2010

Kvällens träningspass

Äntligen har jag fått köra det första intervallpasset med mina nya DS Trainers och det kändes riktigt bra. Det var i övrigt en lätt runda för mig i mycket lugnt tempo men jag jobbade på att motivera Maja som var mitt sällskap och vi körde några olika löpteknik-övningar. Som avslutning körde vi 5st backintervaller (5 långa sprinter och 5 hälften så långa) och då kunde jag dra på ordentligt så att jag jobbade upp lite flås ;P Totalt blev min runda 10km och det gör att dagens sammanlagda löpningsdos är 17km *yey* Nu har jag laddat kroppen med en riktigt god middag för att den ska kunna återhämta sig bra under natten och imorgon får jag se vad det blir för sorts träning på morgonen. Jag ska som planerat ta det lugnt imorgon men har ännu inte bestämt mig för om det blir cykling, promenad eller simning...

PS. Avverkade nyss 10min bålträning vid Biggest Loser så nu är det bara tre dagar kvar innan jag har nått mitt mål men helgen brukar vara värst att hålla uppe rutinen.

1 kommentar:

  1. Testade DC racer i måndags. Meeen det hade inte storlek 38 hemma. Så jag sitter och väntar på leverans, så man får testa om. Men av de minuterna jag kutade i 37,5 kändet det riktigt bra. Lätta skor med bra stöd!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!