X

X

16 sep. 2010

Full aktivitet!

Fast inga aktiviteter som jag klassar som träning och därmed har jag inte samlat ihop en enda minut till Veckans Utmaning under morgonen. Det satsar jag däremot på att göra ikväll då jag tänkt mig att testa det Afropass som en förening dragit igång med här i staden. Har bara testat det en gång tidigare, på BBC i våras, och gillade det då så jag hoppas att det är lika kul idag!

Jag har som sagt inte varit sysslolös ändå under morgonen utan träningen byttes ut till städning, tvätt, bakning och målning. Riktigt skönt att känna att jag varit så effektiv redan och det ger mig möjligheterna till att ha lite ego-tid ikväll :) Dagens bröd blev en yoghurtlimpa med äpplen och efter provsmakning kan jag meddela att det blev väldigt gott! ;)

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!