X

X

15 aug. 2010

Söndagsnöjen

Åter en dag att spendera helt och hållet som jag vill och denna söndag har jag lyckats bättre med att göra det utan att känna mig stressad av alla valmöjligheter. Hittills har min dag innehållit bland annat en löptur runt sjöarna 10km/56min, en stund i blåbärsskogen och nu är den andra sortens bröd inne i ugnen. Planen för resten av dagen blir att göra så lite som möjligt och njuta av nuet med läsning i nya tidningar. Sedan blir det tacos och filmmys med Maken, en perfekt avslutning på veckan! En liten del av dagens blåbärsskörd fick toppa eftermiddagens mellanmål *mmm*

3 kommentarer:

  1. det där låter som en dag HELT i min smak! fysisk och psykiskt välbefinnande på flera plan :)

    hoppas att ni har en skön kväll!

    SvaraRadera
  2. Det låter ju helt fantastiskt. Blev riktigt inspirerad till att ta en eftermiddag/kväll efter jobbet helt i lugnets tecken. Jag satt och planerade vad jag ska göra alt. träna ikväll men ska ta det som det kommer istället :) Ditt perfekra avslut på veckan blir en perfekt start på min :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!