X

X

15 aug. 2010

Möhippa!

Det var tyst på bloggen igår eftersom jag var iväg på äventyr med en Brud som ska gifta sig om några veckor. Eftersom hon varit på en hel del möhippor under denna sommar så körde vi svensexa med henne och testade bland annat pistolskytte. Det är bland det roligaste jag gjort och det måste jag försöka få göra fler gånger! Trots att jag inte gillar höga smällar så var det inget jag tänkte på när hörselskydden var på och jag vågade till och med att testa en 44-kalibrig krutrevolver, Vilda Västern *yieehaa* På träningsfronten var det lämpligt nog vilodag igår och eftersom jag var fullt sysselsatt med annat så hann jag inte med att bli rastlös men nu börjar det krypa lite i benen så det får nog bli en löprunda idag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!