X

X

19 aug. 2010

Laddning

I dag är det så dags för dagen T som i Tävling och bättre start på dagen än att vakna med förkylningskänsla, täppt i näsan/lite ont i halsen, hade jag gärna fått. Jag mjukade i alla fall upp musklerna med en promenad på 45min/5km i den mulna morgonen. Hade riktig tur med vädret för 5minuter efter att jag kom hem så började det regna! Bjuder på några bilder från min vackra stad Frukosten idag blev ägg-gröt som jag inte har ätit under de senaste månaderna och det smakade precis lika gott som jag mindes det. Lite färsk frukt på det och en stor kopp te och så var jag rustad inför arbetet. Igår kväll laddade jag på ett annat sätt med kräftskiva hemma hos mina föräldrar. Vet inte om mängder av chevrépaj, kräftor, baguette och äppelpaj är den bästa laddningen men energi innehåller det ju i alla fall ;-) Hoppas att den har lagrats så att den är lätt tillgänglig under kvällens Blodomlopp! *pepp pepp*

6 kommentarer:

  1. Äsch inte kul att vakna med förkylningskänsla. Hoppas den försvann och att du känner dig pigg och energisk i kväll. Paj är väl perfekt uppladdning :) gott i allafall

    SvaraRadera
  2. SV: Jag har testat många olika saker, men inget som funkar...även mjölkfria ostar som man fixar till. Det smakar bara konstigt. :/ Vad snäll du är! =) Gått med kräftor, får se om man får till nåt sånt till helgen kanske.

    SvaraRadera
  3. Lycka till ikväll!
    Och hoppas att den täppta näsan och halsontet blev bättre under dagen.

    SvaraRadera
  4. Vackra bilder! Och hoppas att loppet gick bra och att inte förkylningen är av något värre slag.

    SvaraRadera
  5. Tack för alla peppande kommentarer :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!