X

X

18 juni 2010

En bättre start

Inga nya skrapsår efter morgonens löprunda vilket jag är mycket tacksam för! Har haft svårt att sova inatt eftersom det varit varmt samt att det gjort ont på armbågen så fort jag rört mig men några timmars sömn fick jag nog iaf. Skulle vara väldigt intresserad av att köpa en mätare som kan visa hur många timmar jag faktiskt sover under nätterna, ibland känns det som att det tar en evighet att somna...

Det var sämre väder imorse men bara några lätta droppar duggregn i luften så det var behagligt att springa. Tog en ny variant av löprunda som blev ca 9km och som genomfördes i lugnt tempo med Kajsa Bergkvists Sommarprat i öronen. Efter det innehöll träningspasset 30 minuter på gymmet med styrketräning för axlar/bål följt av ytterligare 1km löpning. Begränsades i bålträningen av skrapsåret, inget hit att köra plankan :-P

Frukost inomhus idag medan regnet började ösa ner ute, perfekt att ha utnyttjat de torra timmarna på morgonen! Idag blev det ägg-gröt med blåbär, lingonsylt och mandlar samt en hederlig ostmacka på Bovetebröd. En bra start på den här fredagen! Nu är det gasen i botten på jobbet och snart är det helg :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!