X

X

20 juni 2010

Återhämtning!

Det är vad jag satsar på helhjärtat idag och jag ska försöka att avhålla mig till och med från att ta en promenad...fast om det blir soligt och fint väder så kommer jag nog vara "tvungen" att gå en sväng runt sjöarna ;-) Jag laddade i alla fall batterierna med nästan 9 (!) timmars sömn inatt *skönt*

För att det inte ska bli helt tomt på träning i detta inlägg så bjuder jag (äntligen) på ett par av de bilder som Maken fotade på mig för två veckor sedan när vi gjorde en utflykt i omgivningarna. Känner rastlösheten i löparbenen när jag ser bilderna men imorgon ska benen få jobba igen så de får ge sig till tåls ett tag till!

7 kommentarer:

  1. Vilka härliga och energifyllda bilder!

    Nu har jag lagt upp receptet på mina rabarbermuffins i alla fall.

    Tack för tipsen om kamera också. Jag har verkligen noll koll och har heller egentligen ingen aning om vad jag vill ha mer än att jag vill att den skall ta lite bättre bilder än min nuvarande Canon Ixus 60.

    SvaraRadera
  2. fasen vad snygga bilder ullis, vilket steg!!! vi (jag och grabben) analyserar din bild och vad jag ska försöka eftersträva i mitt steg utifrån den. :)

    SvaraRadera
  3. Tack! :-)

    Sara - Kanske inte har riktigt samma snygga löpsteg efter 10km löpning ;-) men har jobbat ganska mycket på tekniken under det senaste året, kul att höra att det ser bra ut!

    SvaraRadera
  4. SV: Ja, det var riktigt roligt. Idag mår jag dock inte alls nice. Stel i lederna och öm lite varstans. Tror bestämt att terrängen tog lite kål på mig. Vilat totalt idag från allt som har med löpning att göra. =)

    Vi åt rätt sent, runt tre tiden...tänkte slå en pling. Fast vi var lite stressade och satt inte kvar så länge. :/

    JAHA; du den killen sprang jag med första kilometrarna. Han höll jämt tempo med mig, sen drog han om i en nerförsbacke och försvann. :) Hälsa att han såg stark ut!

    Kanonfina bilder, sandstrand?

    SvaraRadera
  5. Supersnygga bilder! Hörru, ska du köra Semesterhalvmaran den 3:e?? :)

    SvaraRadera
  6. Vilken energi i de bilderna. Förstår att springbenen vill röra på sig när du ser på dem! Men vila är också bra... så vill benen springa ännu mer sen.

    SvaraRadera
  7. Vilka HÄRLIGA foton! Man får ju en massa energi av dem, blir nästan springsugen NU (trots att klockan nästan är midnatt hehe)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!