X

X

22 maj 2010

Obeskrivligt bra

Ibland känner jag att jag letar efter ord som kan beskriva de känslor jag har i kroppen men just nu mår jag nog faktiskt obeskrivligt bra! :-) Eftersom detta inlägg mestadels skulle innehålla ord som: härligt, underbart, toppen, fantastiskt osv så överlåter jag det mesta av budskapet till bilderna från min morgon.

15 grader i solen var det på termometern när jag sprang iväg hemifrån, när jag kom hem igen en timme senare var det 31 grader! En löptur runt sjöarna blev det imorse i solen, 10km gick idag på 56 min i ett skönt tempo. Avslutade träningspasset med att köra några styrkeövningar för bålen på min yogamatta utomhus. Efter en avsvalkande dusch har jag sedan avnjutit (i ordets rätta bemärkelse!) en god frukost i solen på vår uteplats. Hoppas att ni läst in alla underbart och härligt mellan raderna i detta inlägg ;-) Just nu känner jag mig lyckligast i världen och ska snart börja pyssla lite här hemma för att ikväll kunna ta emot ett gäng kompisar på grillfest :-)

Hoppas att du har en underbar dag!

1 kommentar:

  1. Såg otroligt härligt ut! Solen ger verkligen massor med energi så här års..:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!