X

X

17 maj 2010

Morgonlöpning i solen

Vilken underbar morgon jag har haft denna måndag! Började med att ta min sedvanliga löptur runt sjöarna i solen, benen kändes fräscha och det vackra vädret gjorde att det knappt kändes ansträngande. Idag blev det 10km löpning/ca 57min. Väl hemma avslutade jag med några bålövningar samt stretching utomhus och vem kan klaga på att ha det så här bra?! Inte jag i alla fall, är helt uppfylld av glädje och lycka! :-)
Efter en skön, avsvalkande dusch passade jag sedan på att ta med mig frukosten till uteplatsen för första gången detta år. Frukosten smakar om möjligt ännu bättre när jag får sitta i solen i lugn och ro och läsa tidningen *mmm* Hur har du startat din vecka? Skiner solen även hos dig?

2 kommentarer:

  1. Å, dina fina frukost bilder :) Jag blir så avis. Solen skiner här med, riktigt trevligt att sitta på tak och jobba i detta väder.

    SvaraRadera
  2. Meeeeeen nu blir jag avundsjuk, ÅH vilken härlig start på veckan! :)

    ...fast jag ska inte klaga på min heller! Vaknade i ottan och var ute ur huset en kvart över sex. Promenerade närmre 75 min till tåget... njöt VARJE steg! :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!