X

X

15 maj 2010

Årets första x 3

Har hunnit med flera stycken "årets första" sedan jag kom hem vid 19 tiden idag efter en rolig shopping runda i Örebro med en kompis (mer om det i ett senare inlägg). Första "årets första" var att jag varit ute på en löprunda i 3/4-tightsen, vilken frihetskänsla! :) Eftersom jag bara var ute efter att få stäcka lite på benen i solen så blev det en kortare runda på 5km. Andra "årets första" var att det var dags att klippa gräset för första gången. Eftersom vi har haft soligt och 25grader varmt här under dagen så passade jag på att fixa det i kvällssolen. Den tredje "årets första" var att jag sedan efter en dusch kunde inta middagen på uteplatsen i bara t-shirt, så härligt att kunna sitta ute igen och maten smakade riktigt gott! Hoppas verkligen på så här fint väder imorgon igen, kanske kan det bli årets första utomhus..

1 kommentar:

  1. Bilderna ser underbara ut :D Kul att se dig igen, du är så full av energi juuu!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!