X

X

16 apr. 2010

Redo!

Väskan är packad och jag har laddat in lite extra energi (läs godis) i Tv-soffan under kvällen så nu tror jag att jag börjar bli redo inför morgondagens Blogger Bootcamp. Hoppas verkligen att jag inte glömt packa något för väskan är fylld till bristningsgränsen.. ;)

Känner mig lite spänd och nervös inför morgondagen eftersom jag ska tillbringa en hel dag i en främmande stad med bara en massa människor jag inte känner men framförallt ska det blir riktigt skoj! Dessutom känns det ju nästan som om jag känner en del eftersom jag läst deras bloggar det senaste året och det ska bli roligt att äntligen få träffa dem på riktigt :)

Dags för mig att sova nu tror jag om jag ska orka upp kl 02.30 för att köra 4 mil till bussen som sedan ska ta mig de sista 25 milen... *gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!