X

X

17 apr. 2010

Mörbultad!

Så känner jag mig verkligen efter denna Bloogger Bootcamp-dag som för min del inleddes redan kl 02.30 imorse och som väldigt snart kommer att ta slut eftersom jag känner att jag är i stort behov av att sova nu... Är äntligen hemma igen i mitt kära Lindesberg efter att ha tillbringat de senaste timmarna i gränslandet mellan sömn och vakenhet på en buss ;)

Har tillbringat en träningsdag med massor med trevliga träningstjejer (och killar) och det var så skoj att få träffa de vars bloggar jag följer i verkligheten. Har varit fruktansvärt dålig på att ta kort under dagen så det enda kort jag har är på min "middag" på Cityterminalen i väntan på bussen hem men jag räknar med att det kommer läggas upp mängder av bilder från dagen på andra håll och så småningom även på min blogg.

Har svårt för att bestämma mig för vilken som var dagens höjdpunkt för mig men det står mellan det grymma BBC-passet (som jag genomförde i par med fantastiska Miranda) och det tuffa men härliga spinning passet för Terese. Helt klart är iaf att det har varit en toppendag! :)

Denna baguette måste vara en av de godaste jag ätit någonsin med fyllning av kyckling med mango/lime-salsa *mmm*

1 kommentar:

  1. Det var kul att träffa dej idag! Visst hade vi en härlig dag?!! Skönt att du kom hem med bussen efter den långa dagen!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!