X

X

31 okt. 2009

Målen i oktober...
Kom inte ända fram när det gäller de mål jag satte upp för oktober månad men jag nådde 5 av 7 vilket jag känner mig ganska nöjd med. De målen jag har nått under oktober är:
  • klara 15 dips
  • klara 20 armhävningar
  • springa 2 km på mindre än 9 minuter
  • ha en ordentlig vilodag/vecka
  • sova minst 7 timmar/natt

De målen jag inte nådde ända fram till är således

  • klara 10 chins
  • komma ner under 60 kg

Gällande chins så kan jag ändå säga att jag har kommit en bit på vägen. I början av månaden klarade jag 3 st och nu har jag dubblat det antalet. Kommer fortsätta att jobba vidare på att bli starkare i den övningen för det ska gå!

Gällande vikten så har denna månad varit ett mysterium för mig. Har tidigare under året haft en vikt som varierat inom en 3 kg:s radie men denna månad har jag varit ganska stabil på samma vikt +/- 0,5 kg... Skulle tro att en del av detta beror på att det har blivit ganska mycket fokus på styrkan den här månaden (jag har byggt lite muskler) och även att jag inte varit så strikt med kosten som jag varit tidigare. Mer fokus kommer att läggas på denna punkt under den kommande månaden!

Ska fortsätta spåna på specifika målformuleringar för november en liten stund till och berättar vad det blir för några imorgon...

kl 21:30

2 kommentarer:

  1. Du har en fin blogg. Trevlig Halloween

    SvaraRadera
  2. du får spara receptet till en dag nästa månad som är värd att fira:) Vi har lite nyttigare recept med:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!