X

X

18 aug. 2014

Plockar bort enkla utvägar!

Jag har tänkt att köra ett styrkepass på gymmet ikväll, det första på länge, och jag SKA köra ett styrkepass på gymmet ikväll. Känner mig lite "under the weather" idag så jag vet att när jag väl slutat jobbet, det börjat skymma ute och dottern gått och lagt sig så kommer jag istället att längta till TV-soffan och min bra bok...

MEN om jag då redan på förhand har skrivit ut hur passet jag har kört ser ut så kan jag ju inte smita undan det utan att skämmas. Så här kommer passet som är fokuserat på överkroppen :
  • Benböj med axelpress
  • Hantelrodd
  • Bicepscurls
  • Hantellyft åt sidan
  • Dips
  • Fjärilspress (kombination för axlarna)
  • "Liftaren"
  • Armhävning med medicinboll
Dåså, då var det bara att genomföra enligt ovan! Har tänkt att köra varje övning i tre set och så har jag frihet att laborera med antal reps och dropset mm.

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!