X

X

8 juli 2014

Träningsveckan : vecka 27

Fyra löppass = nöjd.

Måndag - Löpning på kvällen runt sjöarna, 10 kilometer.

Tisdag - Yoga 30 minuter. Välbehövligt för mina ben som börjar bli stela i baksidorna vilket de alltid blir när jag inte kontinuerligt stretchar/yogar.

Onsdag - Löpning på kvällen runt lilla sjön samt genom staden, tung i magen efter god grillning. 8 kilometer.

Torsdag - Styrketräning AMRAP 20 minuter.
  • 10 upphopp
  • 20 burpees
  • 30 situps
  • 40 knäböj
  • 50s planka
  • , så många varv som möjligt under 20 minuter
Fredag - Löpning en bit av stigen vid sjön, 7 kilometer.

Lördag - Morgonlöpning runt sjöarna.

Söndag - vilodag med trädgårdsarbete.

Om jag tröttnar på att (nästan) alltid springa vid/runt sjöarna? Nej, det gör jag inte! Så här vackert var det under morgonens löprunda i lördags :

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!