X

X

8 juni 2014

Träningsveckan : 23

Till en början en vecka för att återhämta benen efter maran men det gick ganska fort och en del löpning har det blivit. Har fått till min älskade morgonlöpning två gånger, vem behöver sovmorgon?!
Måndag - Trädgårdsarbete 90 minuter, det räknas eftersom jag klättrade i träd och sågade grenar vilket gjorde mig blöt av svett.

Tisdag - Bålstyrka samt yoga för att mjuka upp benen som protesterade vilt till en början, 30 minuter. 

Onsdag - Första löprundan efter maran i lugnt tempo genom staden, passade på att passera mitt nya gym och fixa medlemskap. 8 kilometer.
Torsdag - Vila.

Fredag - Morgonlöpning 10 km runt sjöarna, pigg känsla i kroppen.

Lördag - Kort jogg/promenad på 6 km med vagnen på lunchen, ett par ruscher för att försöka springa ifrån ett åskväder. På eftermiddagen ett besök på nya gymmet som gav 45 minuter fokus på bröst/rygg. 

Söndag - Morgonlöpning igen i strålande sol (bilderna), 10 km runt sjöarna. Klar luft och fågelkvitter gjorde det värt att lämna den sköna sängen allt för tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!