X

X

18 maj 2014

Utedag

Idag har jag varit ute i det fina vädret större delen av dagen och jag inledde med en löprunda i morgonsolen.

För att vara ärlig visste jag knappt vad som var upp och ner när väckarklockan ringde ruggigt tidigt men jag hade lagt fram kläderna så det var bara att göra utan att tänka. Det blev milen runt sjöarna och jag kom hem lagom till att resten av familjen vaknade. Perfekt morgon! 

På förmiddagen blev det ett cykeläventyr med fika i en skogsglänta vid sjön. Ebba gick på små upptäcktsfärder medan vi kunde sitta i solen och njuta. 

En stor del av eftermiddagen har sedan tillbringats med något som kommer ge mig träningsvärk imorgon : vaxa båten. Nu är den i sjön igen och sommaren kan börja på riktigt!




1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!