X

X

23 apr. 2014

Påsken i bilder

Jag har tänkt mig att jag framöver kommer att uppdatera med ett inlägg per vecka som sammanfattar den senaste veckans träning för att på så sätt känna att jag har mer tid över till att blogga om annat som känns mer motiverande.

För tillfället har jag inte min almanacka med mig (måste ha en pappersvariant!) så jag kommer inte riktigt ihåg hur det såg ut förra veckan men det blev i alla fall två löprundor under påskhelgen. Långfredagen till ära drog jag till med ett långpass på 21,1 km och på söndagen blev det sedan en skön morgonrunda på 9 km.

Här nedan kommer en liten sammanfattning av bilder från mobilkameran som togs under påskhelgen. Ord som sammanfattar helgen är sol, lek och familjetid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!