X

X

15 mars 2014

Löpteknik & lördagsmys

Vi har sluppit snön här hos oss och jag hoppas, hoppas, hoppas att vi slipper något bakslag av vinter. Blåsigt har det varit men det har gått an förutom när det blev motvind på barnvagnspromenaden..

Denna helg är det dags för årets blogger bootcamp men jag får i år nöja mig med att läsa om det på några av mina favoritbloggar. Tränat har jag dock gjort idag och det blev ett pass i löpteknik på gymmet. Efter en inledning med några roliga grupp-/parövningar var det löpskolning och sedan avslutande fys med löparfokus. Rakt igenom kul i 60 minuter och hög puls. 

Lördagsmys nu och middagen blev en fantastisk pulled beef på hemmagjorda tortillas. Helt klart värt att investera i en bra svensk och ekologisk högrev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!