X

X

23 nov. 2013

Långa promenader

Det har varit min motion under veckan, näranpå-förkylningen biter sig fast med en seg känsla i kroppen & lite ont i halsen. Tillsammans med Ebba har jag gått ett par svängar runt sjöarna & det har varit ett varierande men väldigt fint höst/vinter-väder. Senast igår blev det 10 kilometer medan Ebba sov sin skönhetssömn mitt på dagen.

Idag har det också varit en väldigt vacker dag men lite kallare & då jag varit trött efter en natt med lite för lite sömn har jag inte orkat ut på någon motion utan nöjt mig med en kortare utfärd med bil under dagen. Imorgon förutspås också vackert väder & med en inplanerad ridtur ser det ut att bli en bra dag. Hoppas på att få mer sömn kommande natt!






1 kommentar:

  1. Långa promenader är fantastiska! Hoppas att nästan-förkylningen ger med sig snart!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!