X

X

14 okt. 2013

Tiden rusar

Jag tycker att tiden går så snabbt nu för tiden! Oktober som nyss inleddes har redan hunnit till hälften och solsemestern som legat långt fram i tiden är plötsligt nästa vecka.

Försöker passa på att stanna upp och verkligen njuta av den här tiden. Tänk om bara några månader ska E börja på förskolan, våran stora lilla tjej.

För övrigt tog jag mig iväg till gymmet igen nu ikväll. Passade på att köra hårt med benen eftersom jag går hos sjukgymnast och rehabtränar skuldra/axel. Benen är det dock inget fel på och som avslutning på passet utmanade jag dem med 150 kg i benpressen, gick oväntat bra. Kan kanske kännas imorgon...

(Fantastiskt fint på gårdagens löprunda, härliga höst!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!