X

X

19 okt. 2013

Höst & föräldrahem

Vi packade in oss i bilen strax innan lunch idag och drog hem till mina föräldrar som bor en mil bort. Där blev det en väldigt god lunch (rotmos och fläsklägg är underskattat, måste lära mig laga själv...), följd av äppelkaka till efterrätt & sedan en promenad tillsammans för att gå ner maten och få bort komat som kom sig av att sitta still vid bordet och jäsa. Eftersom min far tillika morfar skjutsade och sövde Ebba i vagnen så fick jag tid att leka lite med kameran längs vägen.

Något av det jag gillar bäst med att fotografera är att jag ser på omgivningarna med nya ögon och söker skönheten i det lilla. Hemma hos mina föräldrar är det nära till allt det vackra i naturen, en av mina favoritplatser i världen:





2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!