X

X

2 sep. 2013

Upplevelser är grejen!

Visst är det roligt att få ett paket med något man länge önskat sig men upplevelser är väll ändå snäppet vassare eller hur?! 

Seglatsen vi var iväg på igår hittade vi i utbudet i de SmartBox-ar som vi fått i present. (Jag fick min först & gav sedan en till Maken i julklapp, är ju roligare med sällskap!) Det fanns verkligen mycket att välja mellan i katalogen & förra året skulle det egentligen blivit kajakpaddling men en viss mage kom i vägen...  Nu blev det segling & det lutar mot att vi ska ta skepparexamen & gå någon lite längre kurs så att vi sedan kan hyra segelbåt framöver. Ser framför mig mysiga dagar på havet & på solvarma klippor i en skärgård.

Känner du någon som fyller år eller helt enkelt förtjänar en fin present så är en SmartBox ett hett tips, finns med många olika inriktningar.

1 kommentar:

  1. Kul med seglats! Vi har också lockats av segling och funderat på att hyra en båt över sommaren eller någon vecka. Äga båt vet jag inte om jag vill; verkar som att allt för mycket tid går åt i förhållande till hur kul jag skulle tycka att det skulle vara med det pysslandet.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!