X

X

3 sep. 2013

Nästan men ändå inte

Det är väll nu den stora förkylnings-säsongen börjar & de senaste dagarna har jag haft en känsla av att jag kanske börjar bli förkyld men inte riktigt. Igår konstaterade jag att det var lika bra att ge förkylningen lite hjälp på traven om det nu ska bli något så att det kan gå över sedan. Därmed blev det en löprunda på 5,2 km i mörka kvällen, lugnt tempo men ingen promenad ens i värsta uppförsbackarna.

Ingen värre förkylning idag men vi tar det lugnt Ebba & jag. Än så länge bara lite lek & mys på förmiddagen & nu har jag gått lite i 'sovskogen' som ligger bredvid vårt hus. Skönt att få en egen stund till att fixa höstarrangemang, röja efter virvelvinden & sitta på trappan i solen ☀ Snart är det dags att ta tag i mellis & sedan iväg på terminens första babysim.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!