X

X

1 okt. 2012

Less...

Nu är jag trött på att vänta på bebisen! Jag vet, jag har skrivit det förut men det känns bara jobbigare allteftersom dagarna går utan att det händer något. Tyckte under helgen att jag kände små tecken på att det kanske kunde vara något på gång men inte då. Det känns som om jag har nerverna och känslorna utanpå just nu och är minst sagt labil i humöret (kan börja gråta när som helst) om jag inte har något att sysselsätta mig med. Räknar ner dagarna som är kvar innan jag har gått över så länge att de startar igång det hela, längre än så kommer jag ju ändå inte få vänta!
 
Igår eftermiddag när jag var less på att inte göra något och dagens kanelbullsbak var avklarat hade solen kommit fram på hösthimlen och tillsammans med Maken och kamerorna for jag iväg till ett naturreservat i närheten. Har inte laddat ner bilderna från "riktiga" kameran än (5D:n) men tror att det blev några bra macro-bilder. Kunde inte motstå att ta en bild med iPhonen när vi kom ut i en glänta i skogen där det var ett sandfält, långa ben har vi ;) I skuggorna kan man även se skillnaden i storlek på min (som jag "lånar" av Maken) och Makens kameror, jag hade dock bättre lycka med att fota macro än han hade med att fota fåglar.

2 kommentarer:

  1. Skönt att komma ut en sväng. Men nu ska det väl ändå börja ske?! Kram!

    SvaraRadera
  2. Snyggt foto! Men din mage syns inte alls!? ;)

    Och jag skriver det varje dag... det ÄR segt att vänta. Verkligen! Träffa vänner? Se på film? sortera ur nån garderob? Börja gärna med nåt projekt som är lite "för stort"... så du bara hinner halvvägs och huset är kaos när ni kommer hem igen. Det är ungefär så det ska vara ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!