X

X

15 sep. 2012

Sensommarkväll eller höstkväll?!

Har till slut fått in bilderna från kameran i datorn och visar några exempel från torsdagens härliga fotokväll. Det var helt fantastiskt ljus i skymningen och även om inte skärpan blev riktigt den jag ville på bilderna så visar de i alla fall ett litet smakprov från en kväll som jag kommer att bevara länge i minnet.
 
Denna lördag tyder än så länge på att bjuda på en lika vacker skymning så det kanske blir en sväng till med kamerorna i eftermiddag. Jobbar just nu.. (jo, jag kan inte hålla mig borta nägr jag vet att jag gör mer nytta på jobbet och avlastar Maken som har lite mycket just nu) men det känns bara kul och jag kommer att sakna arbetslivet och samvaron med kollegor och kunder framöver.


 


 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!