X

X

25 aug. 2012

Årstidsväxlingar

Igår var det firande här i staden då vi saluterade sommaren med musik och fyrverkerier. Det verkar som att detta budskap gick fram till den som styr över vädret för det kändes lite höstigare i luften när jag tog dagens morgonpromenad. Skulle egentligen sova längre för att få "sovmorgon" men detta har aldrig varit något för mig så efter drygt åtta timmars sömn var jag alldeles för pigg för att ligga kvar i sängen. Promenaden idag blev 4 kilometer längs stadens strandpromenad och med något kylig morgonluft och fin dimma över vattnet var det en skön start på dagen.


För resten av dagen är det först arbete några timmar och sedan ett planerat besök på Noramarken. Brukar inte besöka den marknaden varje år men är det bara uppehållsväder under eftermiddagen så blir det en sväng dit. I år hamnar marknaden här i staden dagen före vårt planerade födelsedatum så jag vågar inte lita på att jag får uppleva den...
 
Hoppas att du får en fin helg!

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!