X

X

14 juni 2012

Nedräkning x 2

  • Dagar kvar till semestern: 8!!!
  • Dagar kvar till bebisens beräknade ankomst 100!!!

Känns bra att det så snart är semester, är helt redo för att njuta av sommaren i tre veckor. Om nu bara sommaren skulle vilja ta sig hit också... Och lika bra känns det att det ändå är 100 dagar kvar innan bebisen beräknas ankomma eftersom vi fortfarande har tre rum som ska renoveras iordning inför det hemma.

Då det är Maken som håller i trådarna för de delarna av renoveringen som sker just nu (dra om el har jag inte givit mig på ännu) så håller jag för fullt på med fönstermålning. De flesta fönster i huset behöver få sig en omgång och igår kunde vi sätta tillbaka ett färdigmålat fönster och jag fick "roa" mig med att slipa nästa som fått sig ett lager färg på morgonen.

Förutom att måla fönster har jag hunnit med en promenad med stavarna runt sjöarna på 9 kilometer. Eftersom jag vaknade av att regnet smattrade mot fönstren strax innan väckarklockan skulle ringa trodde jag att jag skulle få ge upp den planen för morgonen men när jag gick upp var det uppehåll och jag har även fått njuta av lite solsken under promenaden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!