X

X

9 maj 2012

Nähä

Regnet smattrade mot fönstren imorse när jag vaknade = ingen löprunda som planerat :( Men varför tynga ner er med en bild på det ruggiga vädret, tycker att vi peppar med en strandbild från Lomma istället. Det kommer att bli fler varma och soliga dagar framöver!
Trots att löpningen blev inställd så var jag laddad för ett kombinationspass som dagens träning och det bästa alternativet blev 30 minuter på gymmets crosstrainer samt 30 minuter styrketräning för överkroppen. Inte lika skönt träningspass som det hade varit med löpning men jag slapp regnet. Har du också regn hos dig?

1 kommentar:

  1. Regn här också. Och rätt kallt. Fick ta en låång varm dusch när jag kom hem idag för att få upp värmen.

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!