X

X

8 maj 2012

Frukost picknick

Vilken fantastiskt, härlig morgon jag har bjudit mig själv på idag! Ibland kan jag nästan förvånas över att jag får ha sådana fina, lugna morgnar medan andra knappt verkar ha tid för att äta frukosten sittandes... Hur som helst så inleddes min morgon med 2 kilometer simning, var själv i bassängen till en början och var nöjd med att nästan vara färdig när det började droppa in fler och fler. Gillar inte att trängas när jag simmar och det kan nog ha att göra med att jag har svårt att se mig för när jag crawlar så jag får hålla tummarna för att de andra håller avstånd till mig.
Efter simningen kom jag hem och såg gräsmattan som var inbjudande i den strålande morgonsolen. Konstaterade att det faktiskt hade blivit några grader varmare och att det skulle vara väldigt skönt att äta frukosten utomhus. Sagt och gjort så lyxade jag till det ordentligt med en god frukost på picknick-filten i gräset och njöt länge av att sitta i solen, äta och läsa tidningen. Morgon deluxe!!

2 kommentarer:

  1. Det där såg allt annat är dumt ut! Vilken fantastisk start på en alldeles vanlig tisdag.

    SvaraRadera
  2. Så härligt att kunna äta frukosten på en filt i gräset! Längtar till det går att göra här med..:)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!