X

X

24 maj 2012

Morgon med magen

Nu är magen officiellt för tung för att kännas bra att springa med.. Det gör visseligen inte ont överhuvudtaget att jogga lugnt men är obehagligt så jag förpassar löpningen till garderoben kommande månader och plockar istället ut den snabba promenaden som ersättare.

Sedan löpningen tog över mitt liv för några år sedan har det blivit ganska sparsamt med promenader, varför gå när man kan springa liksom?! Därav har de promenader som jag ändå kommit ut på blivit ganska lugna och oinspirerade men imorse låg fokus på att få upp puls och andhämtning och ibland kändes det nästan som att benen hamnade på efterkälken. Ska fortsätta jobba på drivet och se till att skaffa mig ett par bra stavar att komplettera med.

Efter promenaden på 8 kilometer körde jag snabbt igenom några styrkeövningar för överkroppen i solen på uteplatsen med hjälp av gummibandet som även det plockades fram ur garderoben för första gången sedan senaste sommaren. Som utlovat kommer här också en bild som någorlunda visar dagens mage.

2 kommentarer:

  1. Ohh det är ju en bebis på G. Vad spännande och vilken underbar tid!!! Skoj skoj.

    SvaraRadera
  2. Du är klok du! Att göra sånt som känns bra är det bästa :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!