X

X

15 maj 2012

Morgonjogg + styrka

Enligt SMHI ska det både regna och åska här hos mig idag men som tur är så har inte det ovädret dragit igång ännu och jag kunde köra mitt träningspass på morgonen som planerat. Det blev en kombination av en löp/promenad-runda på 8 kilometer och som tillägg ett kort styrkepass på på gymmet för ben/bål på 20 minuter. Kändes ganska bra i kroppen även om jag börjar känna mig allt tyngre i löpningen och att springa i uppförslut är bara att glömma numera för pulsen rusar iväg direkt. Hur som helst så var det väldigt skönt att få komma igång ordentligt på morgonen och nu hoppas jag på att hålla mig pigg resten av dagen!

1 kommentar:

  1. Skön morgon och klokt att du lyssnar på kroppen. Ska vi inte få se en magbild snart? :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!