X

X

27 apr. 2012

Fredagsfrukost

Och den här goda frukosten var efterlängtad av magen som ropade efter mat efter att ha varit med om 2km simning under den tidiga morgonen. Grapen är bara så god just nu och det känns som om jag täckte in det mesta av kostcirkeln med dessa godsaker.
Tack för de fina gratulationerna till mig, Maken och bebisen!! Jag fortsätter att njuta av graviditeten utan några krämpor och tar dag för dag som den kommer. Simningen känns bara bra i hela kroppen och det hoppas jag kunna fortsätta med långt in i graviditeten. Fast jag tycker att det bara känns kallare och kallare i vattnet när jag hoppar i men det är nog inbillning (eller så tycker bebisen inte om kallvatten).   ;)

2 kommentarer:

  1. Har visst missat grapen detta år. Måste absolut se till att få en ändring på det!

    SvaraRadera
  2. Å..men hur har jag kunnat missa! Grattis till att ni ska få en liten knodd. :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!