X

X

24 apr. 2012

I brist på träning...

Vilodag idag och i brist på träning så måste jag ju hitta på något annat att göra under morgonens timmar innan jobbet. Nej, jag vill inte sova längre för då känns det som att jag missar så mycket av dagen men däremot funkar det bra att ta ett varmt bad för att mjuka upp kroppenTräningsvärken är kvar i kroppen, framförallt i vaderna som känns stenhårda och onda, men badet mjukade upp dem lite i alla fall.

Sedan gjorde jag iordning frukosten och fortsatte läsa i min bok, har bara 20 sidor kvar men var till slut tvungen att göra mig iordning och dra till jobbet. Längtar till lunchen när jag till slut ska få reda på hur det går...  

Försöker trots rastlöst sinne njuta av vilodagen idag (har lite problem med det men vet att kroppen verkligen behöver det efter helgen) men kan se fram emot tre nya träningsdagar fyllda med löpning, styrketräning och simning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!