X

X

23 apr. 2012

Uppmjukning

Imorse var uppmjukning av mina ben en nödvändighet för att få dem att fungera under resten av dagen, träningsvärken känns ännu mer idag... Fast det är ju "skönt" med träningsvärk till skillnad mot annan smärta så jag försöker njuta av att min kropp bygger upp sig efter helgens träning.
För att få igång kroppen tog jag en promenad ute i duggregnet på drygt en timme och det var en skön start på dagen tillsammans med podcasts från SR´s Kropp & själ i öronen. Efteråt blev belöningen att få ta på torra kläder och njuta av en riktigt god frukost i hemmets lugna vrå. Visst är det gott med hotellfrukost ett par dagar men jag hade ändå saknat min gröt och imorse toppade jag den med banan, keso, russin och valnötter. Mumma!

2 kommentarer:

  1. Var så skoj att träffa dig i helgen!! Kändes så naturligt... vi "känner" ju redan varandra ;)

    Och ja, idag var det LITE stelt att stiga upp. Vi har ägnat oss åt städning... och huvaligen, musklerna mellan revbenen/ryggen aktiveras rejält när man dammsuger haha!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Vilken bra BBC helg ni verkar ha haft. Skoj!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!