X

X

25 mars 2012

Sommartider på riktigt!

Känner att jag klarade av omställningen till sommartid bättre i år än vad jag brukar. Trots att middagen igår blev ganska sen vaknade jag av mig själv kl 7.30 (dvs 6.30) imorse, en möjlighet till en löprunda som inte fick förspillas!

I solsken tog jag mig 9km runt sjöarna och kunde för första gången i år skippa understället, vilken frihetskänsla :)

Efter en fin förmiddag med plock och trädgårdsarbete har jag nu plockat fram ärvda våffeljärnet från farmor och väntar otåligt på lunch.... Äter du också våfflor idag?

3 kommentarer:

  1. Yes - våfflor här också; fast gjorda på ägg och banan, och mycket grädde och bär ovanpå :)

    Förresten - när man ska kommentera här så funkar det inte att skriva i namn och web-address som brukar vara fallet på blogspot bloggar, utan man måste göra det med blogspot konto...

    SvaraRadera
  2. Hmmm, tror att jag kanske kan ha ändrat det nu men jag är ju inte så bra på sånt där... ;-)

    SvaraRadera
  3. Lyxsöndag! Jag fick ingen våffla igår, ska ta igen det när vi kommer hem igen! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!