X

X

26 mars 2012

Hoppas att det håller

Jag fortsätter med min 3+1-planering gällande träningen och det gör att den kommande träningsveckan ser ut så här:

Måndag: gymmet/kondition + styrka-rygg/axlar/biceps
Tisdag: vilodag
Onsdag: simning
Torsdag: löpning
Fredag: löpning + styrka-ben/bröst/triceps
Lördag: vilodag
Söndag: löpning

Det jag tror kommer att bli svårast är vilodagen på lördag för helgerna brukar alltid innebära morgonlöpning för mig och det ska mycket till för att jag ska ändra på det. Ska jobba på att förbereda mig psykiskt!

Besöket på gymmet imorse blev ungefär som planerat, humöret var inte på topp men jag betade i alla fall av 30 minuter på treadmastern och 30 minuter styrketräning. Man kan ju inte vara på topp jämt..

1 kommentar:

  1. 3+1 som i tre träningsdagar, en vilodag? Smart! Jag längtar efter träning - vad som helst - just nu jag haha!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!