X

X

30 mars 2012

Det var inte lätt imorse!

Benen kändes slitna efter gårdagens löprunda och kroppen kändes tyngre än vanligt så det var ingen lätt löpning runt sjöarna (10km) imorse... Trots det så sprang jag stundtals med ett leende på läpparna eftersom jag njöt av den härliga morgonsolen, den friska luften och fåglarnas kvittrande. Kan man inte glädja sig över känslan i kroppen får man hitta annat att glädjas över!

Så här efteråt när jag även fått njuta av en god grötfrukost känns det mesta toppen och jag ser fram emot en härligt ledig helg.

Hoppas på fortsatt med sol även imorgon så att jag kan genomföra min plan att beskära träden i trädgården men min back-up plan är att baka matbröd och det kan jag göra oavsett väder. Men först är det dags att sätta tänderna i ännu en arbetsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!