X

X

17 feb. 2012

Fredagsfika...

Jag brukar vara väldigt ståndaktig när det kommer till fikabröd på jobbet och kan räkna de gånger jag ätit fikabröd under förra året på ena handens fingrar. Idag blev det dock en godbit till förmiddagsfikat, kunde inte låta bli när då en av de anställda bjuder på födelsedagsfika och hans sambo (baknings-ansvarig) jobbar på konditori. Kan garantera att dessa chokladrutor var värda sina kalorier!

Jag kan försöka inbilla mig själv att jag var värd detta goda fika efter att ha tränat även denna morgon, femte passet denna vecka, men jag tror knappt att det blir +-0 i slutändan i alla fall ;) Träningspasset idag kändes bra och bestod av 20 minuter snabb gång på ett pendlande gåband (treadmill) och sedan 40 minuter styrketräning. Totalt en effektiv timme på gymmet.

Arbetar du på en arbetsplats där det ofta bjuds på fikabröd? Hur ståndaktig är du mot dessa festelser?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!