X

X

4 jan. 2012

Så var det dags igen...

...för snöfall under natten som nu övergått till regn *suck* Jag som var så sugen på en löprunda men det går inte att springa i detta slask :( Fick ställa om mina planer till en stund på cykeln istället och det blev 70 minuter vid TV:n. Hann kolla på en film och det var faktiskt ganska mysigt, men det går inte upp mot löpning! Nederdelen av min kropp kanske är tacksam över att det inte blev någon löpning idag heller för den har inte känts helt bra sedan Sylvesterloppet, har lite ont i ena benhinnan och ena foten. Det blir väll så när man släpper alla spärrar och kutar på i ett tempo som kroppen knappt visste fanns ;) Hjälp mig nu med att be för bättre väder framöver! Skriver varje kväll i en 5-års dagbok och kan se att det förra året var helt perfekt vinterväder...

1 kommentar:

  1. Jag skriver också 5-års-dagbok... är ju väldigt festligt! Och ja, just vädret. Förra året... jag var ute och åkte längdskidor "hela tiden" känns det som :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!