X

X

20 sep. 2011

Sommar > Höst

Hur börjar man när man vill beskriva en helt obeskrivligt bra semestervecka på segelbåt i Medelhavet?! Klurar fortfarande på det och under tiden skriver jag ett inlägg om morgonens löprunda som nästan, nästan inte blev av...

Det regnade när vi vaknade imorse och eftersom den senaste veckan har bjudit på sol och temperaturer omkring 30 grader så kändes det väldigt avlägset att orka ut i det vädret. Dessutom har det under den senaste veckan blivit kolmörkt på morgnarna :( Tog på myskläder och förberedde mig på en lugn hemmamorgon med enda uppdraget att fylla på kylskåpet. MEN. När jag hade skjutsat Maken till jobbet började det ljusna, regnet hade upphört och det var en halvtimme kvar innan affären skulle öppna. jag försökte att koppla bort allt motstånd, drog på löparkläderna och stack iväg på en runda. 7,5km blev det och sedan hann jag ändå med att handla innan jag åkte hem till den efterlängtade frukosten. Bra start! Bjuder på en efter-bild från en av mina löprundor i Grekland. Jodå! Jag har sprungit tre gånger under veckan och dessutom simmat flera kilometer runt segelbåten. Ett varv runt båten är ca 50 meter så det var bara att njuta av det 27 gradiga vattnet och omgivningarna och simma på *mmm*

1 kommentar:

  1. men åhhhhhh! jag är VÄLDIGT avundsjuk just nu!

    men grymt jobbat att du tog dig ut trots motstånd imorse :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!