X

X

11 sep. 2011

Morgonlöpning

Igår skrev jag att jag hade vilodag och det gick bra ända tills arbetsdagen var slut klockan 17. Då strålade solen ute och det fanns alldeles för mycket energi i kroppen för att jag skulle nöja mig med promenad eller yoga. Använde mig därför av min övertalningsförmåga och fick med mig Maken på en löprunda. I eftermiddagssolen tog vi oss 7km runt sjön och då Maken lurade med mig på en slutspurt höjdes pulsen rejält.

Imorse var det dags igen eftersom jag knappt kan tänka mig att börja söndagar på något annat sätt och det blev en annan runda idag som tog mig 9km runt om i staden. En skön start och sedan smakar helgfrukosten ännu bättre! Idag blir det ännu mer arbete men jag räknar ner de sista timmarna innan en veckas semester :)

1 kommentar:

  1. Hoppas ni haft en skön semestervecka! Och vilket galet hagelväder ni hade!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!