X

X

29 sep. 2011

Det kanske var dumt...

Men jag kunde inte få mig själv till att avstå från morgonens planerade träningspass trots att jag känner mig lite snuvig och förkyld. Jag har i alla fall inte ont i halsen så då fick det gå ändå idag men jag kortade ner den planerade löprundan och tog det väldigt lugnt.

Träningspasset blev att bestå av 6km löpning + 30 minuter styrka för bröst/armar + 1km löpning. Bra så och mer hade jag inte tid med innan det var dags att åka till jobbet. Har märkt att det tar längre tid för mig att ta mig iväg på träningspasset nu när det är mörkt ute på morgnarna men jag räknar med att jag snart vant mig och kommer iväg tidigare. Är du också tröttare på morgnarna nu när det är mörkt?

Tog inga bilder imorse, ingen lust - ingen tid. Bjuder istället på några fler Greklands bilder. Härligt är ordet sa Bill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!