X

X

8 aug. 2011

Vardag igen

Så drog vardagen igång igen imorse efter tre helt underbara semesterveckor. Hade inga större problem att ta mig ur sängen trots att väckarklockan ringde tidigare än den gjort de senaste veckorna. Jag gillar min vardag och mina invanda rutiner så det känns faktiskt bra att gå tillbaka till dem och få stuktur på min tillvaro som varit väldigt ostrukturerad under semestern.

För att "fira" vardagsvanorna inledde jag veckan med en löptur runt sjöarna på 9km och sedan 20 minuter improviserad styrketräning på uteplatsen. Det blev övningar för ben och bål och benen var redan möra efter gårdagen, mer om det senare under dagen... Njöt sedan av en god frukost med morgontidningen innan cykeln rullade iväg mot jobbet. Återkommer med rapporter från gårdagens äventyr samt semesterns strapatser på Kungsleden och i Smögen.

Hoppas att du fått en bra start på veckan. Har du fortfarande semester eller är det arbete som gäller för dig också?

1 kommentar:

  1. Mmm... ni verkar ha haft en superbra (och aktiv!) semester men kan hålla med om att vardagsrutinerna inte är att förakta de heller! jag älskar att vara hemma utan "måsten"... men ser fram emot jobb/dagis-vardagen som kommer i höst också :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!