X

X

8 aug. 2011

Äventyr #2 på Bergslagsleden

Det äventyr som jag skrev om imorse som hade gjort mina ben möra var en repris på försommarens terränglöpning på Bergslagsleden. Sällskapet var det samma men vi valde en annan etapp som gav oss 18km i benen innan vi nådde den utplacerade bilen. Förra gången hade vi tur med vädret, det hade vi INTE igår... ;) (Spö)regn i de 2½ timmar som vi var ute men redan efter en kvart gick det inte att bli blötare så sedan var det bara mer eller mindre kallt vatten i skorna. Skönt var det att komma hem till den varma duschen och med hjälp av tidningspapper samt skotorkare så hade mina kära skor nästan torkat till idag. Tur att jag dock har fler par löparskor att växla mellan. Försöker få rätsida på mina semesteräventyr och välja ut några bilder att visa, inte helt lätt för bara på Kungsleden tog vi över 1000 bilder ihop.

1 kommentar:

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!