X

X

12 aug. 2011

Solig fredagsmorgon

Strålande solsken imorse men något kallt med "bara" grader, känns redan som att hösten är på väg. Men det var skönt väder för en löprunda och jag känner mig riktigt nöjd med att ha klämt in 2 löprundor på 12 timmar!

Igår fick jag löpsällskap och lotsade en kompis runt sjön för första gången, 8km. Skön kväll och jösses vad vi snackade! Lugnt tempo alltså ;) Imorse blev det inte samma runda men på fina grusvägar lyckades jag ändå skrapa ihop 10km som kändes som en toppenstart på dagen. Fastnade med tankarna på ett inspirerande jobbprojekt och nu när det är helt bearbetat i huvudet är det bara att ta tag i genomförandet. Njöt av frukost på uteplatsen sedan trots att det var lite kallt men jag ska trotsa temperaturen så länge det går med tjocka tröjor och filtar för att få sitta ute i friska luften och äta, smakar extra gott då. Härligt med fredag, det kommer att bli en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!