X

X

14 juli 2011

En tillvaro i solen

Jag spenderar en hel del tid på våran uteplats så här års när det är fint väder. Igår åt jag alla måltider där och idag har det blivit frukost och lunch där hittills. Imorse fick jag ännu mer tid i solen då jag innan frukost promenerade en timme medan jag lyssnade på Mark Levengoods Sommarprat, tycker att han har en väldigt mysig röst att lyssna på. Lunchen idag blev en variant av sallad med potatis, räkor och avokado till läsning i nya ToppHälsa, riktigt gott även om den var improviserad. 2 dagar kvar till semestern...

1 kommentar:

  1. tyckte hans sommarprat var riktigt bra faktiskt. ha en fortsatt fin dag! jag skulle bli regnblöt om jag åt lunch ute idag... :/

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!