X

X

28 juni 2011

Tisdag

Lyckliga äro ni som har semester nu och får njuta av det underbara vädret! Lite småsurt är det att vara inne och jobba när det är strålande solsken ute men jag vet ju att min semester väntar om några veckor. Jag försöker njuta av solen så mycket jag kan före och efter jobbet och igår resulterade det i att frukost, lunch och middag åts på uteplatsen samt att det blev lite pysslat i trädgården. I övrigt har jag vilodag idag och morgonen spenderas bland annat med att kitta om fönster samt ta en promenad till jobbet. I eftermiddag får vi hem en skylift om allt går som det ska och då blir det jobba av: skrapa, slipa, måla, skrapa, slipa, måla... Blir trött bara av att tänka på det! Men jag får ju i alla fall vara ute ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!