X

X

14 juni 2011

Sommarpratare 2011

Nu har årets värdar för Sommar i P1 presenterats. Jag hittar genast några som jag ser fram emot att få ladda ner i MP3:n och ta med på morgonpromenader:

26/5 Mark Levengood. Så mysig röst att ha med sig på promenaden, småskrattade för ett par veckor sedan när jag lyssnade till hans program från 2007.

1/7 Tomas Johansson. Intressant att höra vad en av de mäktigaste i svensk nöjesindustri har att berätta om.

7/7 Sven Nylander. Skriver att han bland annat ska prata om löpning som meditation i sitt program, det låter lovande.

23/7 Babben Larsson. Med temat "Soundtrack of my life". Gotländska är ju så vackert att lyssna på.

26/7 Pia Sundhage. Jag är inte så förtjust i fotboll men kanske kan Pia omvända mig.

5/8 Patrik Sjöberg. Högaktuell med sin bok just nu, antar att det inte handlar så mycket om hans prestationer som höjdhoppare...

12/8 Johan Wester. Skrattade mycket under den morgonpromenad då jag lyssnade till kollegan Anders Janssons Sommarprat, hoppas på lika rolig lyssning från Johan!

Vilka Sommarpratare 2011 ser du fram emot att få höra?

1 kommentar:

  1. Ah, spännande! Älska sommarprat - de funkar till så mycket :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, det gör mig glad och nyfiken på vem du är!